カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Fear Inoculum~ Tool

 

 


 

Immunity, long overdue

免疫と期限の超過

 

Contagion, I exhale you

感染、僕はキミを吐き出して

 

Naive, I opened up to you

ナイーブで、僕はキミに心を開いたんだ

 

Venom in mania

熱狂の中に憎悪

 

Now, contagion, I exhale you

今感染し、僕はキミを吐き出すんだ

 

The deceiver says, he says

詐欺師は言うんだ

 

You belong to me

「キミは僕のもの

 

You don't wanna breathe the light of the others

他人の光は吸いたくないんだ」

 

Fear the light, fear the breath

光を恐れて、息を恐れる

 

Fear the others for eternity

他人を永遠に恐れる

 

But I hear them now, inhale the clarity

でも今は、清澄を吸い込むのが聞こえるんだ

 

Hear the venom, the venom in

憎悪が入るのが聞こえるよ

 

What you say inoculated

キミの言う接種したものも

 

Bless this immunity

祝福した前

 

Bless this immunity

この免疫を

 

Bless this immunity

祝福するんだ

 

 

 

Exhale, expel

外へ吐き出すんだ

 

Recast my tale

私の物語を作り直して

 

Weave my allegorical elegy

万話の哀歌を編み出す

 

Enumerate all that I'm to do

することは列挙

 

Calculating steps away from you

少しだけ離れて計算して

 

My own mitosis

僕自身の有糸分裂

 

Growing through delusion from mania

熱狂の妄想をして成長するんだ

 

Exhale, expel

外へ吐き出すんだ

 

Recast my tale

私の物語を作り直して

 

Weave my allegorical elegy

万話の哀歌を編み出す

 

Forfeit all control

コントロールを失う

 

You poison, you spectacle

キミは毒で、キミは見せ物

 

Exorcise the spectacle

見せ物は追い払うんだ

 

Exorcise the malady

病気を追い出せ

 

Exorcise the disparate

異種は追い払え

 

Poison for eternity

永遠の毒

 

Purge me and evacuate

僕を粛清して

 

The venom and the fear that binds me

僕を縛る毒と恐怖から逃げるんだ

 

Unveil now, lift away

今こそ解き明かせ

 

I see you runnin'

キミが逃げるのが見えるよ

 

Deceiver chased away

詐欺師は追い払われたんだ

 

A long time comin'

長い間だったけど、叶ったんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow