カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Blue Eyes~ Elton John

 

 

 

Blue eyes

青い瞳

 

Baby's got blue eyes

彼女の瞳は青いんだ

 

Like a deep blue sea

深海のように

 

On a blue blue day

青空のように

 

Blue eyes

青い瞳

 

Baby's got blue eyes

彼女は青い瞳を持ってる

 

When the morning comes

朝が来たら

 

I'll be far away

僕は遠くにいるんだろうね

 

And I say

そして、言うんだ

 

Blue eyes

青い瞳

 

Holding back the tears

涙を堪えて

 

Holding back the pain

痛みを堪えて

 

Baby's got blue eyes

彼女は青い瞳を持ってる

 

And she's alone again

そして彼女はまた独りぼっちになって

 

Blue eyes

青い瞳

 

Baby's got blue eyes

彼女の瞳は青くて

 

Like a clear blue sky

晴々の空のように

 

Watching over me

僕のことを見てるんだ

 

Blue eyes

青い瞳

 

I love blue eyes

青い瞳が好きなんだ

 

When I'm by her side

彼女の側にいる時

 

Where I long to be

僕がずっといたかった場所が

 

I will see

僕には見えるだろうね

 

Blue eyes laughing in the sun

太陽の下で笑ってる青い瞳

 

Laughing in the rain

雨の中でも笑ってて

 

Baby's got blue eyes

彼女の瞳は青くて

 

And I am home, and I am home again

そして僕は家に着いたんだ、また戻ってきたんだ

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow