カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Only You~ The Platters

 

 

 

Only you can do make

この世界を真っ当に見せることが

 

This world seem right

できるのはキミだけで

 

Only you can do make

暗闇でも明るくできるのは

 

The darkness bright

キミの以外にいないよ

 

Only you and you alone

キミだけで、キミだけしかないんだ

 

Can thrill me like you do

こんな風に僕をワクワクさせて

 

And fill my heart with love

僕の心をキミへの愛で

 

For only you

満たすことができるのは

 

 

 

Only you can do make

キミだけが

 

This change in me

僕を変えてしまうんだ

 

For it's true

真実なんだ

 

For it's true

真実なんだよ

 

You are my destiny

キミは僕の運命で

 

When you hold my hand

キミに手を握られると

 

I understand

僕はピンと来るんだ

 

The magic that you do

キミに魔法をかけられても

 

You're my dream come true

キミは叶った僕の夢なんだ

 

My one and only you

僕のかけがえないキミなんだ

 

Only you can do make

キミだけが

 

This change in me

僕を変えてしまうんだ

 

For it's true

真実なんだよ

 

You are my destiny

キミは僕の運命で

 

When you hold my hand

キミに手を握られると

 

I understand

僕はピンと来るんだ

 

The magic that you do

キミに魔法をかけられても

 

You're my dream come true

キミは叶った僕の夢なんだ

 

My one and only you

僕のかけがえないキミなんだ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow