カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Skin Of My Teeth~ Demi Lovato

 

 

 

Demi leaves rehab again

デミがまたリハビリ施設を退所するの

 

When is this shit gonna end?

いつ終わるのかな?

 

Sounds like the voice in my head

頭の中の声と同じね

 

I can't believe I'm not dead

まだ私は死んでないことが信じられないわ

 

 

 

I'm alive by the skin of my teeth

かろうじて生きてるだけで

 

I survived, but it got harder to breathe

生き抜いたけど息をするのはどんどん辛くなるの

 

Askin' why doesn't make it easier

聞きたいわ、なんで優しくしてくれないの

 

Go easier on me

もっと優しくして

 

Goddamn it, I just wanna be free

もうダメ、自由になりたいの

 

But I can't 'cause it's a fuckin' disease

でも無理、これは病気なの

 

I'm alive by the skin of my

かろうじて生きてるの

 

 

 

The reaper knocks on my door

死神はドアを叩いて

 

'Cause I'm addicted to more

だって、私の中毒は悪化していく

 

I don't need you to keep score

あなたに記録なんてしてほしくないの

 

When I'm the one who's at war

戦争の最中にいるのは私なのに

 

 

 

I'm alive by the skin of my teeth

かろうじて生きてるだけで

 

I survived, but it got harder to breathe

生き抜いたけど息をするのはどんどん辛くなるの

 

Askin' why doesn't make it easier

聞きたいわ、なんで優しくしてくれないの

 

Go easier on me

もっと優しくして

 

Goddamn it, I just wanna be free

もうダメ、自由になりたいの

 

But I can't 'cause it's a fuckin' disease

でも無理、これは病気なの

 

I'm alive by the skin of my

かろうじて生きてるの

 

 

 

I'm just tryin' to keep my head above water

何とか水面から頭を出そうとしてる

 

I'm your son and I'm your daughter

私はあなたの息子で、私はあなたの娘

 

I'm your mother, I'm your father

私はあなたの母で、私はあなたの父

 

I'm just a product of the problem

私は問題が生んだ産物

 

I'm just tryin' to keep my head above water

何とか水面から頭を出そうとしてる

 

I'm your son and I'm your daughter

私はあなたの息子で、私はあなたの娘

 

I'm your mother, I'm your father

私はあなたの母で、私はあなたの父

 

I'm alive

私は生きてるの

 

 

 

I'm alive by the skin of my teeth

かろうじて生きてるの

 

Won't you try and have some marcy on me?

私には情けをかけてくれないの?

 

Askin' why doesn't make it easier

聞きたいわ、何で優しくしてくれないの?

 

Go easier on me

もっと優しくして

 

Goddamn it, I just wanna be free

もうダメ、自由になりたいの

 

But I can't 'cause it's a fuckin' disease

でも無理、これは病気なの

 

I'm alive by the skin of my

かろうじて生きてるの

 

Alive

生きてる

 

I'm alive by

私は生きてるの

 

By the skin of my teeth

かろうじてね

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow