カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Only Ever Wanted~ Timcast

 

 

 

Did you think I'd leave you there?

僕がキミを置いていくって思ったの?

 

Did you think I'd never keep my promise to?

約束を守らないって思ってた?

 

It's easy when I'm lyin' there with you

キミと横になってる時、気楽だった

 

And every night I dream of you

毎晩、キミのことを夢見てた

 

And every night I promise to hold on to

毎晩、僕は夢にしがみついてた

 

The dream I'll one day wake up next to you

いつの日かキミの横で目覚める日が来るって

 

 

 

Did you know you left me there

独り置いていかれた僕が

 

Starin' at the heartache in my soul?

この痛む魂を見つめてたことは知ってた?

 

As I fell to pieces

僕はバラバラになって行ったんだ

 

And to the world you're leavin' for 

そしてキミが去っていく世界で

 

 

 

There's only one thing I want you to know

キミに知っててほしいことがあるんだ

 

Is that I have found my peace here

僕はここで安らぎを見つけた

 

I only ever wanted you

僕はキミだけが欲しかった

 

Did you think I'd walk away?

僕が立ち去るって思ってた?

 

Did you think I'd break my promise? not today

約束を破るって?今日はそんなことしないよ

 

It's easy when I'm standin' there with you

キミとここに立ってる時は気楽だったんだ

 

Yet every day away from you

キミのいない毎日が

 

Is another day I break my promise to hold on

約束を破る日になってしまった

 

Cause holdin' on is harder than I knew

だって、守り通すことは思ってたよりも難しかった

 

 

 

Did you know you left me there

独り置いていかれた僕が

 

Starin' at the heartache in my soul?

この痛む魂を見つめてたことは知ってた?

 

As I fell to pieces

僕はバラバラになって行ったんだ

 

And to the world you're leavin' for 

そしてキミが去っていく世界で

 

 

 

Did you know you left me there

独り置いていかれた僕が

 

Starin' at the heartache in my soul?

この痛む魂を見つめてたことは知ってた?

 

As I fell to pieces

僕はバラバラになって行ったんだ

 

And to the world you're leavin' for 

そしてキミが去っていく世界で

 

There's only one thing I think you should know

キミに知ってて欲しいことがあるんだ

 

Is that one, you can rest in peace, dear

やっとキミは安らかに眠りにつけるよ

 

I only ever wanted you to say

そばにいて欲しかっただけなんだ

 

I only ever needed you

キミが必要だったんだ

 

I only ever wanted you to say

そばにいて欲しかっただけなんだ

 

I only ever needed you

キミが必要だったんだ

 

 

 

Did you know you left me there

独り置いていかれた僕が

 

Starin' at the heartache in my soul?

この痛む魂を見つめてたことは知ってた?

 

As I fell to pieces

僕はバラバラになって行ったんだ

 

And to the world you're leavin' for 

そしてキミが去っていく世界で

 

There's only one thing I want you to know

キミに知っててほしいことがあるんだ

 

Is that one, you can rest in peace, dear

やっとキミは安らかに眠りにつけるよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow