カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Without You~ David Bowie

 

 



 

Just when I'm ready to throw in my hand

もう諦めようとした時

 

Just when the best things in life are gone

人生で最高のものがなくなってしまった時

 

I look into your eyes

僕はキミの目を見つめる

 

There's no smoke without fire

日のないとこには煙は立たなくて

 

You're exactly who I want to be with

キミこそ、僕の一緒にいたい人なんだ

 

Without you

キミがいないと

 

What would I do?

僕はどうするの?

 

And when I'm willing to call it a day

そして、もう終わりにしようと思ってる時

 

Just when I won't take another chance

ただ、次に賭けようという気もなくなってしまった時

 

I hold your hand

僕はキミの手を握る

 

There's no smoke without fire

火のないとこには煙は立たない

 

Woman, I love you

ねえ、愛してるよ

 

Without you

キミがいないと

 

What would I do?

僕はどうしよう?

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow