カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~All The Man That I Need~ Whitney Houston

 

 



 

I used to cry myself to sleep at night

夜は泣き崩れて眠ってたの

 

But that was all before he came

でも、それも全て彼がやってくる前のことで

 

I thought love and had to hurt to turn out right

本当の愛には痛みが伴うものだって思ってた

 

But now he's here

でも今、ここには彼がいる

 

It's not the same, it's not the same

前とは違うの、事情は変わった

 

 

 

He fills me up

彼は私を満たしてくれて

 

He gives me love

私が経験したこともないような

 

More love than I've ever seen

愛を与えてくれる

 

He's all I've got

私にとって彼は全て

 

He's all I've got in this world

この世で彼は私の全てなの

 

But he's all the man that I need

でも、私に必要な人そのものなの

 

 

 

And in the morning when I kiss his eyes

朝は彼の瞳にキスすると

 

He takes me down and rocks me slow

私を寝かせてゆっくり揺らしてくれる

 

And in the evening when the moon is high

夜は月が高いと

 

He holds me close and won't let go

私を抱きしめて離さない

 

He won't let go

離そうとしないの

 

 

 

He fills me up

彼は私を満たしてくれて

 

He gives me love

私が経験したこともないような

 

More love than I've ever seen

愛を与えてくれる

 

He's all I've got

私にとって彼は全て

 

He's all I've got in this world

この世で彼は私の全てなの

 

But he's all the man that I need

でも、私に必要な人そのものなの

 

He fills me up

彼は私を満たしてくれて

 

He gives me love

私が経験したこともないような

 

More love, more love, more love, more love

愛を与えてくれるの

 

More love than I've ever seen

私が見てきた愛よりも

 

He's all I've got

私にとって彼は全て

 

He's all I've got in this world

この世で彼は私の全て

 

But he's all the man, all the man

でも、彼こそ理想の男なの

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow