カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Everglow~ Coldplay

 

 



 

Oh they say people come

みんな言うんだ、人は来るって

 

They say people go

みんな言う、人は行ってしまうって

 

This particular diamond was extra special

この特殊なダイヤは最上級だった

 

And though you might be gone

キミは行ってしまうかもしれないけど

 

And the world may not know

世界は何も知らないだろうけど

 

Still I see you celestial

僕は未だにキミを神々しく見てる

 

Like a lion you ran

キミはライオンのように走って

 

A goddess you rolled

女神のように回る

 

Like an eagle you circled

夕方のように飛び回る

 

In perfect purple

美しい紫色の元に

 

So how come things move on

なんで物事は移り変わるのかな

 

How come cars don't slow

なんで車はゆっくり走らないのかな

 

When it feels like the end of my world

世界の終わりのように感じた時

 

When I should but I can't let you go?

そうするべきだった時でも、キミを行かせることは出来ないんだ

 

But when I'm cold, cold

でも、僕が寒さを感じた時

 

Oh, when I'm cold, cold

寒さを感じた時

 

There's a light that you give me 

キミが僕にくれた光がそこにあるんだ

 

When I'm in shadow

僕が影に埋もれた時

 

There's a feeling within me, an everglow

僕の中に永遠の輝きって感情が芽生えるんだ

 

Like brothers in blood

血を分けた兄弟みたいに

 

Sisters who ride

支え合う姉妹みたいに

 

Yeah, we swore on that night

あの夜、僕達は誓ったんだ

 

We'd be friends 'til we died

死ぬまで僕達は友達だってね

 

But the changing of winds

でも風は変わって

 

And the way waters flow

水は流れる

 

Life as short as the falling of snow

人生は降ってる雪のように短くて

 

And now I'm gonna miss you, I know

キミが恋しいんだ、自分でもわかってる

 

But when I'm cold, cold

でも、僕が寒さを感じた時

 

In water rolled, salt

水と潮がうずめく中でも

 

And I know that you're with me

キミが僕と一緒にいてくれるのはわかってる

 

And the way you will show

キミが現れてくれるのもわかってるんだ

 

And you're with me wherever I go

僕がどこに行ってもキミは一緒だってわかってるよ

 

'Cause you give me this feeling, this everglow

だって、キミは僕にこの感情をくれたんだ、永遠の輝きを

 

What I wouldn't give for just a moment to hold

この瞬間を手にするために僕は何も渡さないよ

 

Yeah, I live for this feeling, this everglow

そうさ、この感情のために生きてるんだ、永遠の輝きのために

 

So if you love someone, you should let them know

だからもしもキミが誰かを愛したのなら、みんなに教えてあげて

 

Oh, the light that you give me will everglow

キミが僕にくれた光は永遠に輝き続けるんだよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow